FAQ
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
W jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
Z Biurem Obsługi Klienta można skontaktować się telefonicznie pod numerem +48 530 213 732 w godzinach 9:00-18:00 oraz e-mailowo pisząc na adres kontakt@alilainteriors.pl
OGÓLNE
Czy do złożenia zamówienia konieczna jest rejestracja?
Nie. Zamówienie można złożyć jako gość, bez zakładania konta.
Rejestracja w sklepie alilainteriors.pl daje jednak wiele korzyści.
FORMY PŁATNOŚCI
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Dla Państwa wygody przygotowaliśmy następujące metody płatności:
- Płatność przy odbiorze
- Przelewy24 (Szybki przelew/BLIK) - system szybkich płatności internetowych, który umożliwia natychmiastowe dokonanie wpłaty za pośrednictwem rachunku bankowego
- Przelew tradycyjny
Kiedy rozpoczyna się proces realizacji zamówienia?
Proces realizacji zamówienia rozpoczyna się od razu po zaksięgowaniu wpłaty w przypadku płatności online.
W przypadku zamówień „za pobraniem” – w momencie ukończenia procesu składania zamówienia.
Informacja o aktualnym statusie realizacji zamówienia jest wysyłana drogą mailową na adres podany przez Klienta na etapie składania zamówienia bądź przez kontakt telefoniczny.
Samo dodanie produktu do koszyka nie oznacza jego rezerwacji.
Czy mogę mieć pewność, że moje dane są chronione, a całość operacji bezpieczna?
Bezpieczeństwo Państwa danych jest dla nas jednym z największych priorytetów. Na każdym etapie działań przywiązujemy ogromną wagę do ochrony danych osobowych. Wprowadzane podczas rejestracji dane wykorzystywane są wyłącznie w celu realizacji zamówień. Wszystkie dane osobowe są traktowane jako poufne. Posiadamy najwyższej jakości rozwiązania technologiczne i zabezpieczenia systemowe. Połączenie z serwisem jest szyfrowane przez klucz protokołu SSL. Dodatkowo dane Klientów są zabezpieczone poprzez zapisy o ochronie danych w serwisie płatności:
- Przelewy24/PayPro
WYSYŁKA I DOSTAWA
Jakie firmy realizują wysyłkę i jaki jest jej koszt?
Wysyłka zamówionych przez Państwa produktów realizowana jest przez następujące firmy kurierskie:
- DPD
- Zadbano
Aktualny koszt wysyłki wynosi:
- w przypadku płatności online - od 24,60 zł do 119,00 zł (w zależności od przewoźnika)
- w przypadku płatności za pobraniem - od 36,89 zł do 139,00 zł (w zależności od przewoźnika)
Więcej szczegółów znajdą Państwo na naszej stronie w Stopce - Dostawa.
Czy zamówiony towar można odebrać osobiście?
Obecnie osobisty odbiór zakupionego towaru nie jest możliwy. Dostawę towaru realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich.
Czy towar może być wysłany poza granice Polski?
W przypadku chęci zrealizowania wysyłki za granicę Polski prosimy o kontakt pod numerem +48 530 213 732 w godzinach 9:00-18:00 bądź e-mailowo pisząc na adres kontakt@alilainteriors.pl